Czarter jachtów » NANO-CZARTER » Delphia Nano
 | |  |
 |  |  |  |  |
 |
Typ jachtu: | Delphia Nano |
|
| | | |
| Cennik:
| Termin: | Cena: |
 |
Ceny brutto w PLN za dobę czarteru. *Ceny brutto w PLN za cały okres. | |
 |
Lokalizacja: | Mikołajki |
 |
Czarterujący: | | |
 |
Rok budowy: | 2013 rok |
 |
Powierzchnia żagli: | - |
 |
Długość: | 7.3 m |
 |
Szerokość: | 3 m |
 |
Zanurzenie min.: | 0,30 m |
 |
Zanurzenie max: | 0,60 m |
 |
Wysokość w kabinie: | 1,9 m |
 |
Ilość koi: | 5 (3+2) |
 |
Wyposażenie: | |  | WC chemiczne środki ratunkowe stolik w kokpicie silnik zaburtowy reling radioodtwarzacz CD ogrzewanie miecz uchylny lodówka kuchenka gazowa komplet naczyń instalacja wodna instalacja elektryczna gniazdo do ładowania tel. kom. gaśnica drabinka rufowa apteczka
| Wyposażenie dodatkowe: Uchwyt na kotwicę+kotwica 6 kg delta,światławcnawigacyjne, morskie,system sterowania hydrauliczny,audiopack sony{radio,mp3 , stopień rufowy kąpielowy+drabinka,bimini,oświetlenie led,,cd,usb}ploter garmin421S/ladowarka230v/12v z kablem, silnik uciągowy yamaha,drabinka dziobowa |
 |
Opis: |
 | Delphia Nano nowośc 2013 to konstrukcja długo oczekiwana na polskim rynku, przypominająca tradycyjne wypornościowe łodzie holenderskie. Jest to również doskonała jednostka dla amatorów wędkarstwa oraz aktywnego wypoczynku dla 5 osobowej rodziny
Zalety tej łodzi to m.in. :
• Szereg rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo żeglugi i wypoczynku.
• Stylowy wygląd oraz wysoka jakość wykonania.
• Konstrukcja łodzi umożliwia szybkie zakrycie lub otwarcie kokpitu
• Wewnątrz pełna wysokość stania. http://www.shafran-sail.com/artykul,72,5,DELPHIA_NANO.html http://pl.delphiayachts.eu/yacht/nano/gallery |  |
|
 |
| Procedura rezerwacji: |
 | Termin czarteru należy uzgodnić telefonicznie lub poprzez e-mail. Należy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% wartości czarteru na numer konta wskazany przez czarterującego Rezerwacja poprzez wpłatę zaliczki jest wiążąca i równoznaczna z zawarciem umowy czarterowej. Kaucja na pokrycie ewentualnych strat wynosi 600 zł i jest płatna pierwszego dnia czarteru, a rozliczana po jego zakończeniu,wymagany patent,ceny podlegają niewielkiej negocjacji w zależnosci od ilości osób Jacht wypływający w rejs otrzymuje gratis: nabitą butlę gazową naładowany akumulator 110 Ah paliwo do silnika (5l) zatankowaną wodę Jacht jest wysprzątany i sprawny technicznie. Cumowanie w porcie macierzystym gratis. Jacht posiada ubezpieczenie JachtCASCO, OC, NNW, silnik ubezpieczony od kradzieży. |  |
| | Rabaty: |
 | 5% - czarter 2 tygodnie 10% - czarter 3 tygodnie 5% - stali klienci Brudny jacht- sprzątanie 150 pln |  |
| |
|  |
 |  |
 | |  |
 |  |  |  |  |
 |
| Opinie użytkowników: | Dodaj opinię » |
: | 2014-06-19 |
|
OPIS: Jacht NANO. Dwie osoby, kilka dni w połowie czerwca. Sternik z pewnym doświadczeniem. Pływanie rodzinne z Mikołajek do Rucianego (w tym śluzowanie) potem w okolice Pisza, w tym Seksty i Śniardwy. Zmienna pogoda, w tym jeden dzień z wiatrem ok. 40 km/h. Słońce, deszcz itp.
OPINIA: Bardzo przyjemny i dobrze utrzymany jachcik motorowy, dosyć dzielny nawet w sporym wietrze przeciwnym. Jednak przy większej fali - wymaga stałej i aktywnej pracy kołem sterowym, steruje się tylko silnikiem. Maksymalna prędkość 11 km/h daje duże zużycie, ale przy prędkości 8 km/h, zużycie paliwa spada poniżej 2 l/h. 30 litrów wystarcza na intensywne 4 dni. Mankamentem może być jednak spore zanurzenie ok. 70 cm. nawet z podnoszonym automatycznie mieczem, ponieważ nie można podnosić silnika. Dlatego do bindug dochodzimy tylko dziobem. Komunikację ułatwia dodana drabinka dziobowa. Raczej dla osób z pewnym przygotowaniem wodnym. Idealna dla załogi 3 osobowej. Wygodna dla 4 osób, jeśli się lubią. Bardzo wygodna tylna platforma kąpielowa z fajna drabinką. Bezpieczny system 2 kotwic w tym dziobowa - bardzo profesjonalna, morska, łatwa w użyciu.
PLUSY: Bardzo dobra obsługa w porcie początkowym. Oprzyrządowanie proste i przejrzyste. Sterowność w skali 1-10 = 7. Dobrze wyposażona 2 palnikowa kuchenka i lodówka. Luksusem, jak na Mazury, jest pełna łazienka z toaleta morską. Sporym plusem są zainstalowane światła nawigacyjne (przydałby się też opcjonalny szperacz) oraz funkcja ładowania akumulatorów w trakcie pracy silnika, co oznacza sporą niezależność od źródeł ładowania.
MINUSY: Pewnym mankamentem jest widoczny brak przynajmniej kilku haczyków na kurtki lub sztormiaki w kabinie głównej oraz brak choćby mini półeczki (zabezpieczonej od przechyłów) i kilku haczyków w toalecie oraz brak blokowania klapy stolika w pozycji zwisającej. Uwaga także na słaby system blokowania luku przedniego - można go łatwo wyłamać. Na wyposażeniu przydałoby się także długie wiosło pychowe, nie jest konieczne, ale na pewno przydatne, sam bosak nie wystarcza. Także przydałby się toporek - do wbijania kołków cumowniczych na bindugach, teoretycznie nie powinno się cumować do drzew.
PODSUMOWANIE: Powyższe mankamenty to nie więcej niż 10% w porównaniu do 90% fajnych i prostych rozwiązań. Fajna łódka za przyzwoitą cenę. Na pewno można polecić na romantyczne weekendy we dwoje, ale także na tygodniowy rodzinny wypad 2 + 2. Na pewno będziemy wracać.
|
|
 |  |  |
akademus : | 2013-07-22 |
|
Czarterowałem jacht w terminie 14-18.07.2013. Pływaliśmy w trójkę, 2 osoby dorosłe i dziecko 5 lat. Dotychczas miałem doświadczenie tylko z jachtami żaglowymi, ale jestem miło zaskoczony motorowo-spacerową łodzią. Na pierwszy rejs rodzinny okazała się strzałem w dziesiątkę. Kiedy oddawaliśmy łódkę córka mówiła, że to najgorszy dzień w jej życiu ;-)
Nasza trasa wyglądała tak: Mikołajki-Wilkasy-Węgorzewo-Giżycko-Ryn-Mikołajki. Wszystko w spokojnym tempie, maksymalnie 4-4,5 h pływania dziennie. Jachcik bardzo przyjemny dla rodzinki 4-osobowej. Dzięki temu, że jest wyposażony w silnik uciągowy to świetnie daje sobie radę w większej fali pod wiatr. Wiało 4-5, a my płynęliśmy 9-10 km/h.
Właściciel bardzo miły, dbający o zadowolenie klienta. Jeżeli bezpośrednio przed nami lub po nas nikt nie bierze jachtu to nie ma problemu, żeby rozpocząć pływanie wcześnie rano, a oddać łódkę nawet pod wieczór. Mieliśmy też na start zatankowany dodatkowy kanister paliwka 20 l, oczywiście dodatkowo płatny. Spalanie na poziomie jedynie 2-2,2 l/10km, zależy od prędkości. My spaliliśmy na wspomnianej trasie ok. 35 l.
|
|
 |  |  |
|
|
|
|  |
 |
| O serwisie | Regulamin | Polityka prywatności | Dla firm czarterowych | Kontakt
|
|